Torsdag

Jahapp,så var det torsdag igen.. veckorna bara flyger iväg.


Idag fyller min kära lillebror 21 år. Ringde honom just, han lät himla trött.. :D


Snart kommer lillasyster hit, då ska vi åka på stan.. Jag måste köpa täckisar åt Julia, en madrass till hennes nya säng. Och lite småplock gissar jag att det blir..


Vi håller fixa till i huset nu inför en eventuell försäljning.. Vi vill ha större. Idag ringde dock vst och sa att luckorna som dom slipat och oljat åt oss inte blir bra, så han får måla dom vita istället.. Inte så kul, men vad gör man?



Nu ska jag dricka en kopp kaffe innan jag väcker min juvel som sover i vagnen på bron. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0