Bilolyckor..

Sitter och läser nyheterna på nsd och kuriren, och det kan inte låta bli att komma tårar då jag läser om bilolyckorna som har varit dom senaste dagarna. Tankarna går direkt till den 30/7 då min kusins son omkom, livet är så jäkla orättvist!! Varför måste så många unga dö? Jag menar, det känns lättare om det är en människa i 80 års åldern som går bort till följd av sjukdom, då är man ändå beredd på vad som hända skall. Men att en 18 årig människa dör i en bilolycka är så jävla orättvist och svårt att ens förstå!! :( Usch, jag får ont i magen då jag läser om sånt här, förstår inte hur man klarar av nått sånt! Men man har kanske inget val.. Måste ringa min kusin idag.




Idag var vi på öppen lek igen.. det var trevligt :) Förutom då Julia slog en "lekplatta" eller vad dom nu heter (en sån med bollar man kan snurra på, tuta m.m) i huvudet på en annan flicka, stackars liten! Tur att hon inte slog hårt iallafall :)



När Julia har vaknat tror jag vi promenerar antingen till M-H, eller till pappa :)



Ha en underbar dag! Det ska vi då ha i finvädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0