Bränd potatis..

Tyckte det började lukta mat här för ett tag sedan, kunde dock inte fatta vars den lukten kom ifrån då jag inte lagar mat för tillfället.. Sen efter typ 30 minuter eller nåt kom jag på -"FAN! Julias potatis!!" Vattnet hade kokat bort, och potatisarna var kolsvarta och hårda på undersidan.. LYCKAT!
 
Lillan sover i vagnen.. Hon somnade typ vid 11 då vi var ut på en promenad.. Det är 2 grader varmt ute, kallt som f-n! Dessutom kom det snö igårkväll och imorse. Man bor verkligen på rätt ställe..

I em blir det extrajobb.. 16-21 ska jag jobba på svedjan. Lillan får vara hos fammo en stund innan hennes far slutar klockan 17. Saknar henne redan.. Nå är man ju knäpp! :D haha




Nej nu ska jag fixa lunch.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda J

Du är inte knäpp, du är bara mamma! ;-)

2008-10-01 @ 14:50:40
URL: http://linjak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :)

2008-10-02 @ 09:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0