Fotografering..

Fotograferingen på öppen lek gick bra. Hon ville dock inte ge fotografen något leende, trots att vi sjöng "här kommer pippi långstrump" åt henne för full hals.. Hon blängde bara lite, och sen såg hon neutral ut igen. Nåja, hon satt stilla iaf :D

Igår var jag på spinning som vanligt, det var Eva som körde. Hon har både roliga och tuffa pass, känns till och med lite i benen idag :) Ikväll blir det ev. bodytoning.. får se om det hinns med.

Håller för tillfället på att koka kött åt Julia, det ska väl koka typ tills ikväll eller nått..
Lillan sover i vagnen på bron, skönt med lite lugn och ro.. Känner mig trött i huvudet idag.. Tar nog en prommis med henne i vagnen efter hon har vaknat så man får lite luft :)


Med mitt handarbete går det inge bra.. Tänkte ju här tidigare att jag skulle börja med att antingen sticka eller virka, men jag vågar mig inte på det ensam.. Det slutar nog som en klump med garn då, jag måste nog ha någon kunnig med mig :D



Snart är det 1-års kalas, det är ju helt sjukt vad tiden bara springer iväg! Fattar inte att det snart är ett helt år sedan vi låg på bb och bara tittade på vårat lilla mirakel.. Hon är så underbar! :)
Får de hur det blir, om vi har kalaset på fredag eller lördag.. Är ju lättare och bättre om tid att ha det på lördagen, men samtidgt så känns det jäkligt dumt att inte ha kalas då hon ege fyller år! Nåja.. det löser sig :)


Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0