Jobb igår..

Jag jobbade ju kväll igår, och det gick riktigt bra! Det var ärligt talat jätteskönt att komma ut och jobba igen. Och så länge inte Julia behöver vara på dagis så jobbar jag gärna så ofta jag kan.. :)

Idag blir det nog bara att ta det lugnt hemma tror jag.. Blir ev. en sväng förbi T senare, beronde på hur länge hon tänker snarka ;)
Det är snö ute idag me, och 0 gradigt... Nice.
Jag ska på spinning kl. 19, och ege på Me&I party hos A klockan 20, men det hinner jag nog inte med tyvärr :( Jaja, jag har ändå inte råd att köpa någon nu så..


Jag är less less less på mina jävla utslag! Det ser ju fan ut som att jag har lepra eller nått, TREVLIGT! Nej inte direkt.. usch!

Julia promenerar omkring här med en handväska hon fick låna av hennes fammo igår, hon är så himla söt :D Måste nästan lägga in en bild :)

Nu är det kaffetajm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0