Hallå hej :D

Har inte riktigt hunnit med det här med bloggande känner jag.. Ska försöka bättra mig! :)

Igår började jag jobba på riktigt igen.. (som att jag har jobbat på låtsas tidigare;)), det känns faktiskt skönt att vara tillbaka igen, kul att träffa alla arbetskamrater och så. Trivs riktigt bra på mitt jobb ärligt talat! :) Och eftersom jag vet att J & J är hemma och tar hand ova varandra (:D) så känns det ännu bättre, hade lilla J varit tvungen att gå på dagis redan nu så hade det nog inte varit lika kul.. :/ Få se förresten när man får höra nått om dagis.. Har inte hört ett endaste litet pip ännu och har sökt från den 1/3. Nåväl..


Nyårsaftonen firades hemma i lugn och ro, Jag, Julia och Johan har bara varit hemma och ätit och myst. Vi gick till och med och la oss typ 11, HAHA! Det är nog första gången någonsin! :D (Kanske man borde ansöka om medlemskap i PRO? ;))





Nu ska jag hämta en kopp thé och sitta framför teven och mysa en stund innan bädden kallar. Ha en fortsatt bra kväll!


Kram




Min älskade dotter med hennes mosters glajjer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0